Party Party Party

Jag fattar inte hur folk orkar men nu har det varit avskedsparty och julmiddagsparty och ikväll ännu ett avskedsparty - tre kvällar i rad! Pust, jag lyckades smita hem innan någon övertygade mig om att komma med på kvällens tillställning. Det är en svensk som ska åka hem så det hade ju varit oerhört svårt att tacka nej om han hade upptäkt mig men, som sagt, jag agerade snabbt och sprintade hem till rummet istället.
 
Har spenderat två timmat i bunkern och övat inför torsdagens julfest och det gick väl sådär... 

Igår träffades alla svenskar och åt "svenskt" julbord - mycket trevligt... Men sillsalladen var väl ingen kulinarisk smakexplosion direkt men folk åt av den iallafall. I vilket fall som helst var vi ett litet gäng som satt uppe och nattsuddade igår och därför har jag idag varit mycket trött då vi ju jobbar på lördagar.

Utbildningen som jag gick i medling var jättekul - det är precis sånt jag gillar. OCH jag fick för första gången på flera år en idé om var jag vill jobba någonstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback