mathållningsteorier och annat viktigt

 Jo, hade ju heta diskussioner om huruvida LCHF diet verkligen är bra  eller dåligt igårkväll. Fick inte till några bra faktatunga argument så jag började med den fina metoden att atackera och nedvärdera istället. Får nog be om ursäkt idag, tror jag. Spelade dart också, det gick åt skogen men var väldigt kul ändå. 
 
Idag har vi ätit afghansk lunch så magen står i fyra hörn. Och pratat skandinaviska jultraditioner med inte så intresserade kollegor... 
 
Ikväll är det tjejkväll i bastun - trevligt initativ men jag är ju ingen vän av bastu om det inte finns något svalt att doppa sig i - och Kabulfloden är inte ett alternativ, så... Jag och min rumänska kollega sluter upp till middagen istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback