Diplom och förkylning!

Vaknade i gårmorse och kände att nu har jag blivit förkyld (gick och lade mig med vått hår) men det var abara att bita ihop och köra sista dagen av utbildningen. Kände hela dagen att jag körde på lånade krafter och så fort utbildningen var slut och deltagarna åkt så sköljde huvudvärken och utmattningen över mig med full kraft. Tänkte att jag skulle ta en liten tupplur efter jobbet och sen fira att utvärderingen visade att samtliga tio deltagare tyckte jag var en väldigt bra utbildare... OCH att Genus och Mänskliga rättigheter är väldigt relevant för dem! Men det blev inte bättre av en tvåtimmarsvila utan värre, så det vara bara att stanna i säng och sova vidare.

Idag känner jag mig bättre och mer utvilad. Åt brunch och drack sen kaffe i solen och samtalade om livet, freden och annat i flera timmar med några kollegor. Väldigt trevligt.

Nu kopierar jag stora mängder filmer till min hårddisk. Ska senare kolla på inspelningen från vår konsert i bunkern... fasar lite för att se och höra mig själv sjunga men är vääldigt nyfiken ändå.

Natruligtvis har jag kollat en massa avsnitt av The Unit och känner mig just nu nedstämd för det verkar som om en av huvudkaraktärerna avled i senaste avsnittet - trodde inte detta var möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback