Är det julafton imorrn?!?

Vänner, har ingen som helst julstämning! Har inte fattat att det är julafton imorgon, ju! Men känn ingen oro, den kommer att infinna sig tror jag. Ikväll har vi litet svenskt julbord med sill och julkorv inne på räddningsverketgubbarnas verkstad. Ska ta med värmeljus, då blir det mysigt.
Imorgon är det arbetsdag! jaha. Dock kommer jag inte jobba ihjäl mig så att säga. SEN på kvällen är det julmiddag med 100 av mina kollegor. Så jag kommer inte sitta ensam utan tvärtom vara i gott sällskap.

Dagens tråkiga nyhet är att paketet som mor skickade inte kommit fram än utan det får bli en glad överraskning när jag kommer tillbaka i januari.

Nu har jag på julmusik på högsta volym och möblerar om i rummet då hela ytterväggen strålar av kyla, så antar att jag bara kommer använda inre delen av rummet resten av vintern.

Hade svårt att sova på grund av att det uppstod en stor eldsvåda i centrala delen av stan igårkväll och hela distriktets brandkårar tutade förbi under hela natten... 500 butiker förstörda, det så kallade tygkvarteret men inga människor kom till skada. Dock, som min kollega påpekade idag, så var det 500 familjeföretag som gick upp i rök.

Tränade i två timmar igår och kan således knappt gå normalt idag. sprang omkring och lekte ninja och sparkade kung-fu sparkar så det stod härliga till och har ont i revbenen idag på grund av allt armvevande (som man gör när man sparkas a la kampsport). Det var riktigt kul!

Men alla ni därhemma, jag tänker på er och saknar er!

God Jul!!!

Kommentarer
Postat av: anneli

God Jul!! Fantastiska Du!!

Svar: Gud Jul Fina Anneli! ;-)
Lottas

2012-12-23 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback